SC ROECO TOYS SRL nu garantează ca descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului este lipsit de erori sau că este complet.
Produsele (atunci când este cazul) sunt însoțite de certificate de garanție ale importatorilor. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința osisiland.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor.
Valoarea maximă a obligațiilor SC ROECO TOYS SRL față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.
Termenul de garanție pentru produsul achiziționat este de 0 – 2 ani, în funcție de produs, începând cu data cumpărării acestuia și se prelungește cu durata de timp cât produsul se află în reparație.
Daca în perioada de garanție, produsul cumpărat de către dumneavoastră se dovedește a fi defect, din motive de proiectare, execuție sau vicii ascunse, el va fi reparat gratuit, cu respectarea anumitor condiții:
- Produsul cumpărat de la SC ROECO TOYS SRL a fost exploatat numai in scopul pentru care a fost conceput, respectându-se instrucțiunile producătorului din instrucțiunile de utilizare;
- Pentru acordarea garanției sunt necesare: documentul de plată (factura), certificatul de garanție completat corect și produsul defect, a cărui serie trebuie să fie integrală, identificabilă și nealterată;
- Garanția își pierde valabilitatea dacă produsul s-a defectat din cauza expunerii la fenomene naturale, din cauza incendiilor, accidentelor, neglijenței în utilizare, precum și din cauza unor instalări, modificări sau adaptări necorespunzătoare;
Nu sunt acoperite de garanție produsele asupra cărora au intervenit pentru reparații persoane neautorizate și dacă s-au folosit piese de schimb neautorizate sau neaprovizionate prin SC ROECO TOYS SRL.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în O.G. 21/1992, republicata și Legea nr. 449/2003, norme în vigoare la data cumpărării produsului.
Potrivit dispozițiilor art.4, alin.1, lit. b din OG 130/2010 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Pentru aceasta, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
- Să se trimită, în limita termenului de mai sus, o notificare scrisă în acest sens prin e-mail la adresa office@osisiland.com;
- Produsele returnate să nu prezinte urme de folosire, să fie în stare perfectă de funcționare, cu ambalajul original și accesoriile în stare perfectă;
- Produsul trebuie să fie însoțit de factură și alte acte primite în original.
Costurile de transport dus – întors, cât și costurile returnării contravalorii sunt suportate în întregime de către client. În cazul în care clientul renunță la produse total sau parțial, aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar și în cazul în care a beneficiat de transport gratuit. Costurile de transport pentru colete primite cu titlul de transport gratuit sunt 20,00 RON pentru primul kg și creste cu 0.8 RON pentru fiecare kg adițional. Costurile de retur în contul clientului sunt 4,00 RON.
Produsele vor fi returnate cu același curier cu care au fost livrate.
Dacă costul transportului de returnare este mai mic decât cel al valorii de returnat și clientul a optat pentru transportul cu plată la destinație, acest cost se va scade din valoarea de returnat.
Nu se acceptă trimiterea produselor către SC ROECO TOYS SRL cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele trebuie, mai întâi, verificate de către reprezentanții SC ROECO TOYS SRL.
În cazul observării deficiențelor în funcțiune datorită utilizării sau a celor legate de aspectul produsului (urme de folosire, zgârieturi etc.), SC ROECO TOYS SRL poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
Nu se acceptă returnarea pentru produsele care nu există în stocul și oferta curentă, produse pentru care se solicită plata în avans sau care se aduc din diverse depozite la cererea expresă a clientului.
PRODUSELE PERSONALIZATE NU SE POT RETURNA!
Pentru exercitarea dreptului de renunțare și returnare produs, te rugăm să ne contactezi telefonic (+4 0741.709.821) sau pe email (office@osisiland.com).
Notă despre selecția clienților
Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.